Hejpodejjjjj! :) Tänään tuntuu hyvältä, koska oon laihtunut kilon viime viikosta. Tai oikeastaan mittasin paljon painan torstaina ja silloin se oli 63kg. Saa taputtaa!

Tumblr_m8sxsa1i9s1rr188vo1_500_large

Ajattelinkin ruveta tekemään niin että punnitsen itseni aina kerran viikossa TORSTAISIN! Koska tää mun pakkomielle vaakaan ei auta jos käyn sillä monta kertaa päivässä.. ja nyt en oo käyny perjantain jälkeen :) Paremmin pystyy vertailemaan tuloksiakin jos käy vain kerran viikossa vaa'alla. 


No, ei mulla tässä nyt muuta ollu, mutta loppuun pari insporoivaa kuvaa tällä kertaa ruokapainotteisesti koska rupean panostamaan terveelliseen syömiseen!

Tumblr_m8bm3pkwys1r4mkqwo1_500_largeTumblr_m8kaf3bs2s1r8k82ko1_500_largeSmoth4_large

+ btw oon tavallaan pettynyt itseeni koska oon käynyt 2-3 tällä viikolla jossain pikaruokala paikoissa syömässä :( mutta yritän vähentää sitä!